tack

  
nina
♥ sandra, du är det bästa jag vet
minnena vi gått igenom kommer alltid stanna kvar du vet
att du är den bästa som jag har, en hjälpande hand har du alltid
så lova mig att det är du och jag föralltid, jag försöker mitt bästa
för att få det fungera så hjälp mig det är alltid bättre med flera,
förlåt mig om jag sviker dej ibland men jag älskar dej så håll
hårt i min hand, du kanske tror jag överdriver när jag säger
sådär men jag lovar dej jag svär jag kommer alltid finnas där,
du och jag föralltid det är så det ska va jag ska hålla om dig och
aldrig släppa mitt tag, jag kommer stå vid din sida natt och dag,
jag ska kommer gå över glas för att få hålla om ditt tag, jag ska
kämpa för dej , ♥
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0