sweet

dålig uppdatering igår sorry men åkte till cornelia eller åkte och åkte fick gå efter som min cykel blev stulen i tisdags natt så jävla moget alltså. men iallfall så satte vi oss ute i solen och väntade på att Lina skulle kommer och det gjorde hon. och efter att hon hade kommit drog vi till svea och handlade lite och drog upp till em på sveaplan satte oss i sängar soffor stolar osv sen efter några timmar där uppe kilade vi vidare hem till Linas nya lägenhet den är verkligen super sweet och var där och badade och allt , mot kvällen drog vi för att käka , då träffade vi på madde så sweet hon e men , efter vi käkat cykla vi upp till linus & hampus :))
så otroligt söta hehe men nu ska vi inte snacka om saken , nu börjar klockan rulla på måste sätta fart att hoppa in i duschen och sedan börja packa väskan och fixa mig själv då men what? sen cyklar jag upp till hampus och väntar där tills tjejorna kommer och sedan hittar vi på massa kul , skriver så fort jag får tag på en data ikväll / inatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0