sandrastenström

niinaa
♥ sandra, du är det bästa jag vet


hejsan bloggen idag har jag knappast inte gjort någonting ganska trist. iallfall så drog jag ner på stan fick med mig ett linne och två toppar jätte sweeet men nu ska jag hitta på någonting orkar faktiskt inte sitta här vid burken längre om jag ska vara ärlig så har jag tröttnat totalt på att sitta här.föresten så solade jag idag och som vanligt blir man jue lite happy neh man har fått så pass mycket färg ett extra plus för nina idag. men nu ska jag stänga av allting här men vi hörs imorgon någongång.
♥ sandra, du är det bästa jag vet, 
ensam stark, sandra du är min bästavän

YOU CAN COUNT ON ME
jag följer din väg, ger dig stöd för varje steg du tar.
om än allting känns hopplöst min vän.
jag står stolt och ser, hur du lär dig mer och mer.
vi är mer än du tror, vi är en
jag följer din väg. lilla vän.
genom gråt, genom skratt
jag går med dig dag och natt.
vi är mer än du ser, vi är en.
vi är en, hör ihop,
som två träd med samma rot.
och jag är föralltid din vän.
när jag kan ger jag svar
och den kraft vår kärlek har,
den ger mer än du ser.
vi är en. sandra min bästa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0